La Proparts.ro returnezi fara griji! Daca te razgandesti, este in regula, ai dreptul sa returnezi produsul sau produsele comandate in termen de 14 de zile. Le poti schimba cu altele, aflate in stoc, sau iti poti primi banii inapoi, tu alegi!

Cum returnez?

Formularul de Retur in coloana de subsolul a paginii.

Completați online formularul de retur.

Trimite formularul de retur.

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Informații privind restituirea banilor

În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziția în rate a produselor.

Returnarea banilor se face în termen de maxim 14 zile lucratoare de la data receptiei returului., în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport

Returnarea produselor cu defect

Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în același condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (ex: prezintă pete, urme de montaj, uzură, etc.), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor.

Cumparatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:

  • de la data cumpararii produsului in cazul in care acesta a fost achizitionat in magazin;
  • de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe www.proparts.ro ; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.

Produse care nu sunt acceptate la retur

  • Servicii sau produse care au fost comandate de client si au fost executate la comanda cu acordul acestuia;
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Acumulatorii, becurile, becurile led etc (scoase din cutia originala);
  • In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
  • Software, licente desigilate;
  • Folii de protectie
Ce trebuie sa faci inainte de a face o cerere de retur?
  • Asigura-te ca indeplinesti conditiile de retur;
  • Asigura-te ca te incadrezi in termenul de 14 zile de retur;
  • Nu incerca sa returnezi un produs uzat;

Pentru a accepta returul de produse trebuie sa te asiguri ca pui in colet produsele in aceeasi stare fizica in care au fost livrate, fara urme de folosire, in integritate totala, inclusiv accesoriile acestora.

Daca doriti returnarea unui produs va rugam sa parcurgeti pasii urmatori:

Pasul 1: Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent si sigilat sau in cutia originala primita.

Pasul 2: Trimiteti coletul cu ramburs 0. Plata se va face in contul bancar mentionat in formularul de retur.

Pasul 3: Coletul va fi expediat la urmatoarea adresa: PRO PARTS TRADE SRL sos Clinceni 20, Bragadiru, Ilfov. Numar de telefon contact: 0737767278.

Pasul 4:- Restituirea banilor se face doar prin virament bancar, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptia returului.

Pasul 5:- Contactati un serviciu de curierat rapid, pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat: Fan Courier, Urgent Cargus, sau DPD) NU RECOMANDAM RETURUL CU POSTA ROMANA!

Pentru orice informatii suplimentare va stam la dispozitie la numarul de telefon: 0737767278

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Selecteaza cum vrei sa primesti banii inapoi pentru retur. Poti opta sa primesti un Voucher pe mail pe care il folosesti doar pe site-ul ProParts, sau sa primesti banii inapoi intr-un cont bancar.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Pentru a beneficia de garantie/retur, piesele trebuie sa fie montate intr-un service autorizat RAR

Când primești banii înapoi

Dacă ai returnat unul sau mai multe produse și ai selectat opțiunea de a primi banii înapoi, aceștia vor fi transferați în maximum 14 zile în contul din care ai efectuat plata sau pe care l-ai specificat în formularul de retur.

Atentie! Nu se accepta colete care sunt expediate cu valoare ramburs.

Garantie:

Termenul de garantie este de 18 luni pentru piesele de folosinta indelungata, 24 de luni pentru acumulatori auto si 30 de zile pentru piesele auto cu caracter consumabil. Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factura de vanzare. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului defect. Garantia se aplica in conformitate cu prevederile legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare).

Conform legislatiei in vigoare, pentru a beneficia de garantie, orice piesa (fie de folosinta indelungata, fie cu caracter consumabil) trebuie montata in service autorizat RAR pentru tipul de manopera executata. In cazul in care un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa ne notificati in cel mai scurt timp si sa aduceti sau sa ne trimiteti piesa deteriorata fara urme de socuri mecanice sau parti lipsa impreuna cu urmatoarele documente:

  • Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de S.C. Pro Parts Trade S.R.L.;
  • Copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa;
  • Dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR (copii dupa devizul de montaj, factura fiscala emisa de service si autorizatia RAR a acestuia pentru tipul de manopera executata);
  • Nota de constatare emisa de catre un service autorizat RAR prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea, insotita, dupa caz, de raportul generat de tester pentru piesele electrice si electronice, raportul testului de amortizoare, masuratori comparator pentru discurile de frana ovalizate, etc.

Garantia poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  1. Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat RAR pentru tipul de manopera efectuata;
  2. Piesa s-a defectat datorita montarii incorecte sau montarii impreuna cu piese conexe uzate / defecte;
  3. Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata cu alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
  4. Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau inainte de montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;
  5. Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competitii sportive, etc.);
  6. Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi (socuri termice, electrice, mecanice);
  7. Piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, rupturi, deformari sau s-a uzat datorita exploatarii normale.
  8. Nu sunt respectate conditiile de mai sus pentru piesele cu conditii speciale de acordare a garantiei.
*plata nu functioneaza pentru conturile in valuta