La Proparts.ro returnezi fara griji! Daca te razgandesti, este in regula, ai dreptul sa returnezi produsul sau produsele comandate in termen de 14 de zile. Le poti schimba cu altele, aflate in stoc, sau iti poti primi banii inapoi, tu alegi!

Poti returna un produs accesand pagina: https://proparts.ro/retur-produse/

Mai simplu decât atât nu se poate: adaugi în coș produsele dorite, completezi adresa de livrare și facturare, alegi modalitatea de livrare și de plată… și finalizezi comanda.

Ai opțiunea de a plasa comanda dintr-un cont activ pe site-ul www.proparts.ro sau poți continua alegând „Continuă fără înregistrare cont”.

In acest moment vă oferim 2 metode de plată:

  • Carte de debit/credit – Această opțiune poate fi folosită doar pentru comenzile plasate online
  • Plata la livrare – Plătiți produsele la momentul livrării

Livrarea este 25 RON pentru toate comenzile, indiferent de valoare, sau 18ron pentru livrarea in lockere partenere, pentru toate produsele care NU au mențiunea de Produs Voluminos. Livrarea pentru acestea din urma este de 150 Ron (în pagina de produs este menționat explicit „Produs voluminos ce poate fi livrat doar prin livrarea de produse agabaritice”)

Harta pentru alegerea unui punct de livrare Easybox se afisaza dupa ce introduci toate date de contact. Pentru mai multe detalii ne poti contacta la numarul de telefon: 0737767278

Informații detaliate despre modalitatea de solicitare pot fi găsite AICI.

Pentru comenzile plasate în timpul săptămânii sau în weekend, pentru produsele regasite în stoc și după confirmarea comenzii, livrarea durează aproximativ 1-3 zile lucrătoare. Pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii. În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic, cât și prin e-mail.

Poți comanda online pe www.proparts.ro, dacă produsele dorite au disponibil butonul „Adaugă în coș”. Dacă întâmpini dificultăți în plasarea comenzii online, poți contacta Serviciul Suport Clienți la numărul: 0737767278; de Luni până Vineri în intervalul orar 10.30 – 16.00

Comanda mea este în statusul „Plata esuata”. Cum procedez?

Poți solicita un link de plată printr-un răspuns la e-mailul primit de tine, pentru reîncercarea plății cu cardul online; De asemenea, poți trimite aceste detalii pe adresa de e-mail contact@proparts.ro sau la numărul de telefon 0737767278

În pagina fiecărui produs este disponibil butonul „Adaugă la Favorite” care îți trimite preferatul într-o listă proprie ce poate fi organizată dupa bunul plac. Astfel, scapi de grija listelor și a carnețelelor pentru că noile tale favorite sunt sub formă de listă de cumpărături chiar în contul tău, oricând și oriunde.

Mai mult de atât, odată selectate produsele preferate, vei putea înregistra mult mai ușor o comandă online cu acestea.

Pentru modificarea comenzii, contactează Serviciul Suport Clienți pe e-mail la adresa contact@proparts.ro.sau la numarul de telefon: 0737767278

Te rugăm să reții că anumite modificări sunt condiționate de statusul comenzii.

Te-ai răzgândit? Poti anula comanda:

  • din contul tău, dacă nu este în statusul „Comandă finalizata”.
  • contactând Serviciul Suport Clienți pe e-mail la adresa contact@proparts.ro; este important să menționenzi numărul comenzii și/sau numele cu care a fost plasată.

Secțiunea “Vouchere și Carduri Cadou” te așteaptă cu informații despre toate codurile promoționale pe care le-ai salvat și voucherele asociate contului tău ProParts.

Ai posibilitatea de a cumpăra carduri cadou pe care le poți oferi altor utilizatori ProParts. Apasă pe butonul “Oferă un card cadou”, selectează valoarea cardului (între 100 și 500 de lei) și introdu adresa de e-mail a persoanei căruia îi dăruiești cardul. Poți lăsa un mesaj pe care destinatarul îl va primi pe e-mail, împreună cu cardul cadou. Apasă pe butonul “Adaugă în coș” și finalizează comanda. Vei putea plăti numai cu cardul.

Nicio problemă. Există încă șanse bune să poți comanda produsul dorit. Nu îți putem oferi informații exacte despre momentul în care un articol devine din nou disponibil sau dacă va mai fi disponibil. Dar, îți putem trimite o înștiințare de îndată ce articolul apare iar pe site. Te rugăm să deschizi pagina cu detalii a articolului, chiar dacă nu e pe stoc. Acum, introdu adresa de e-mail pentru a primi din partea noastră o înștiințare de îndată ce articolul este din nou disponibil.

SAU

Contactează-ne telefonic (apel gratuit)

+40737767278

Lu-Vi: 8-22 / Weekend & Sărbători: inchis

Poți plăti în rate fără dobandă prin intermediul cardurilor pe care le vizualizezi aici.

Serviciul 3D Secure

Plăti online fără griji în condiții de maximă siguranță!

  • Serviciu GRATUIT valabil pentru cardurile Visa și MasterCard
  • Autentificare Biometrică (amprentă, recunoaștere facială) sau cod PIN eToken
  • Parolă statică plus parola unică și dinamică, valabilă doar 5 minute

Prin card de credit emis de Banca Transilvania  (Programul Star BT)

Plateste cu Star Card de la Banca Transilvania si beneficiezi de:

  – pana la 6 RATE fara dobanda pentru orice plata, daca alegi plata in rate

  – 0.3% din valoarea cumparaturii in Puncte Star, daca alegi plata integrala                  

  – perioada de gratie de pana la 56 de zile – valabila pentru toate tranzactiile ( plati la comercianti –integral sau in rate, ridicari de numerar, plati de utilitati etc )

Sunt incluse in programul Star Card  cardurile de cumparaturi:  Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic si Visa Flying Blue Premium.

 

Nu ai inca  StartBTAplica acum pentru un card de cumparaturi Star:

–  in orice unitate Banca Transilvania

–  Online pe www.starbt.ro

– Telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 – pentru retele mobile sau din strainatate; 0800 80 CARD (2273) – din reteaua Romtelecom

Rate BT

Prin card de credit emis de BRD Finance

Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :

–        alegi produsele dorite

–        alegi optiunea de plata  potrivita  nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta : 

a)     plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile :  0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie,  0% comision pentru tranzactia efectuata.

b)     plata in rate cu 0% dobanda, alegand  durata  de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.

Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si  optiunile de plata, precum si  exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

brdf225x140.jpg

Prin card de credit emis de Alpha Bank

Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold si Alpha MasterCard Credit)

Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de credit in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de credit de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

·         Confortabil – Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numarul de rate  in care doresti sa rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzactia se va efectua in numarul de rate ales de tine exact la momentul efectuarii platii;

Convenabil – Pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%;

·         Flexibil – Poti alege plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card;

·         Accesibil – Esti liber sa folosesti oricand plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine;

·         Transparent – Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit.

 banner_text_apb.png

Prin credit card emis de Garanti BBVA

Bonus Card de la Garanti BBVA îţi oferă posibilitatea de a face cumpărături în x rate fără dobândă*

În plus, cu cât vei utiliza mai mult Bonus Card pentru plățile tale, cu atât vei acumula mai mult bonus. Fiecare punct de bonus valorează 1 RON si poate fi utilizat la tranzactiile viitoare.

Cu Bonus Card, poţi face cumpărături online extra-sigure, având la dispoziţie un extra-filtru de securitate: 3D Secure. Acesta îţi permite să confirmi toate plăţile efectuate online, printr-un cod de securitate primit pe telefonul tău. Pentru orice tranzacție online primești notificare SMS. Astfel, știi mereu ce sume se tranzacționează cu cardul tău.

Nu ai încă Bonus Card? Aplică direct online pe bonuscard.ro sau sună la Serviciul de Relaţii Clienți la numerele de telefon: 0800 80 1234 si (+40 21) 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie).

*pentru plata integrală a datoriei curente”

Garanti

Contactează-ne telefonic (apel gratuit)
Lu-Vi: 09.30-16.30 / Weekend & Sărbători: inchis
sau la adresa de email: contact@proparts.ro

Plata poate fi finalizată din link-ul primit pe adresa de e-mail la plasarea comenzii, in e-mail-ul de confirmare a comenzii plasate. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: 0737767278

În cazul în care ai îndoieli și pachetul este deteriorat, de exemplu, îți recomandăm să refuzi primirea și să ne informezi despre situație. O verificare mai detaliată a pachetului este posibilă numai după efectuarea plății și semnarea confirmării. Poti accepta coletul pentru a verifica starea produsului iar daca acesta este deteriorat,  îți recomandăm să ne informezi despre situație; Vom încerca să trimitem din nou comanda cât mai curând posibil sau să restituim suma plătită.

Desigur, este posibil, dar numai dacă produsele nu au fost încă ambalate și predate curierului. La crearea comenzii, te rugăm să specifici solicitarea ta pentru livrare ulterioară în câmpul „Comentarii suplimentare”. Dacă comanda este deja în curs, te rugăm să contactezi Departamentul Relații clienți cât mai curând posibil. Amânarea trimiterii unei comenzi se poate face până la 5 zile din momentul plasării, dacă aceasta va fi achitată la livrare. Comenzile ce au fost plătite cu cardul online, pot fi trimise oricând la solicitarea ta.

Livrarea prin curier, la adresă, se face doar în zilele lucrătoare, de luni până vineri.

Curierul nu este obligat să contacteze destinatarul înainte de livrare, astfel încât nu putem garanta acest lucru. De fapt, este problema individuală a fiecărui curier, dar știm din experiență că cel ce livrează coletul sună de obicei destinatarul înainte de livrare.

Dacă s-a efectuat returul din contul Pro Parts, poți verifica starea în secțiunea RETURURI. De asemenea, vei primi informații pe e-mail despre stadiul returului.